SLA

Service Level Agreement...

... eller på godt norsk: Tjenestenivåavtale

Tilgjengelighet og oppetid

En SLA garanterer tilgjengelighet på tjenesten og måles i prosent.

Responstid

En SLA definerer tiden det tar før feilmelding er meldt til retting er påstartet. 

Refusjon ved nedetid

En SLA gir deg rett til refusjon på det månedlige beløpet på tjenesten. 

SLA1

0 /mnd.

  • 99.9% tilgjengelighet
  • Responstid neste arbeidsdag
  • Tilgang vakttelefon: Nei
  • Ingen refusjon ved nedetid
  • Ingen automatisk overvåking
  • Driftsmelding på uniweb.no

SLA2

695 /mnd.

  • 99.99% tilgjengelighet
  • Responstid 8 timer
  • Tilgang vakttelefon 0800-2200 hverdager
  • 25% av prisen for tjenesten den måneden tilgjengeligheten er under 99,99%
  • Automatisk overvåking frem til kl. 2200
  • Driftsmelding på e-post

SLA3

1020 /mnd.

  • 99.995% tilgjengelighet
  • Responstid 4 timer
  • Tilgang vakttelefon 24/7
  • 50% av prisen for tjenesten den måneden tilgjengeligheten er under 99.995%
  • Automatisk overvåkning 24/7
  • Driftsmelding på SMS

Bindingstid på SLA

Avtale om SLA følger perioden til den tjenesten den omfatter. Hvis du ønsker å endre SLA-nivå, så kan du når som helst gjøre dette med 1 måneds varsel.

Henvendelser til vakttelefon

Hvis du tar kontakt med oss vedrørende feil på våre systemer så faktureres selvsagt ikke dette, men dersom du kontakter oss om andre ting (support / feil du selv har forårsaket), så faktureres dette i henhold til timesprisen i din SLA.

Managed hosting

Managed hosting er en tilleggstjeneste for VPS og dedikert server. Dette innebærer at vi tar hånd om drift og vedlikehold av din server. 

Ta kontakt på teknisk@uniweb.no hvis du ønsker hjelp til å drifte serveren din.