Uniweb-bloggen

akeo

Fokuser på de kanalene som fungerer best for deg!

«Half the money I spend on advertising is wasted; the trouble is I don’t know which half.» – John Wanamaker Heldigvis kan vi måle nesten alt som skjer på hjemmesidene våre på en ganske enkel måte, så vi faktisk kan vite hva som fungerer og ikke fungerer for oss. I denne artikkelen går vi gjennom en…

server-bg

Gir du bort kunder til konkurrentene dine?

«Jeg fikk noe Google Analytics-greier fra han som laget hjemmesiden vår, men jeg har aldri brukt det.» Kjenner du deg igjen? Eller enda verre: Du har kanskje ikke hørt om det før. Da er det på tide å ta ansvar for egen suksess på nett. Vi har et hav av informasjon tilgjengelig; det er på…

robot-winter

Skal du lykkes på nett MÅ du kunne dette!

Vi snakker ofte om konverteringsrate når vi snakker om websider, men hva er konverteringsrate egentlig? Konverteringsrate er prosentandel besøkende som utfører en ønsket handling. Enkelt forklart er det prosentsatsen av besøkende som utfører en eller annen form for mål du har definert som viktig på hjemmesiden din. Å kjøpe et produkt, sende inn kontaktskjema, melde…

4 tips til bedre annonser på nett

4 tips til bedre annonser på nett

Har du begitt deg ut på annonsering via AdWords på egen hånd og føler deg på dypt vann? Det er enkelt å komme i gang, men når det kommer til å utforme selve annonsen går det ofte litt fort i svingene. Annonsen er en av de viktigste delene av en kampanje og blir i alt…

Hello world!

Hello world!

Welcome to WordPress. This is your first post. Edit or delete it, then start blogging! Hei og velkommen til Uniweb-bloggen! Vi har valgt å beholde den ikoniske «Hello world!»-posten fra WordPress for å merke starten av det vi håper kommer til å bli en ny æra for oss i Uniweb. Vi ønsker enda bedre relasjoner…